poniedziałek, 15 października 2012

Skuterowa bajka.

Dawno dawno temu, za górami, za lasami żyła sobie piękna księżniczka. Była młoda, piękna, inteligentna i urocza. Posiadała wszystko z wyjątkiem tego czego najbardziej pragnęła- miłości. Księżniczka potrafiła owinąć wokół siebie wszystkich, których chciała, ale nie mogła sprawić by ktoś ją pokochał.
Księżniczka kochała jednego księcia, ale on traktował ją jako towarzyszkę zabaw i gier.
Pewnego razu księżniczka nie wytrzymała i wysłała do księcia telegram, w którym wyznawała mu miłość. Nie podpisała się, bo była pewna, że książę będzie wiedział o kogo chodzi. Przez długi czas nic się nie działo, aż do pewnego dnia, w którym księżniczka znalazła u jednej ze swoich krewnych telegram z odpowiedzią od księcia...
Całymi dniami księżniczka oglądała jak jej książę chodzi z jej krewną po pięknych ogrodach królewskich, czule ją przytula..
Pewnego razu nie wytrzymała i weszła na wieżę. Krzyknęła do księcia 'Książę to ja wysłałam telegram! Kocham Cię!'. Książę chciał krzyknąć 'Ja ciebie też kocham!', ale nie zdążył. Księżniczka spadła z wieży. Książę bardzo długo chodził smutny, aż pewnego dnia zabił się. Nie mógł żyć bez serca, którym była jego księżniczka <3

6 komentarzy:

  1. No i ty mi nie chcesz napisać rozdziału na bloga :P Fajne to, lubię takie smutne historyjki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja to napisałam. To Skuteer <3 Dlatego 'SKUTEROWA bajka' :)

      Usuń
  2. eeeeeej zmieniłaś treeść ;c moja ładniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją tylko udoskonaliłam ;3
      © Skuter.

      Usuń
    2. niee moja ładniejszaa. pminełaś najważniejsze fakty i rozmnażankoo :D

      Usuń
    3. W tej bajce się nie rozmnażali ! To w tej drugiej xD

      Usuń