środa, 17 października 2012

009. Łał *o*

SIEMA LUDZIE .
Łał *o* ktoś czyta mojego bloga i do tego komentuje. To miłe <3 Jedna z tych osób poprosiła mnie o więcej faktów. No, więc proszę.
#25FaktsAboutMe
1) Śpię z misiem.
2) Kilka tygodni temu miałam fazę na nazywanie wszystkiego dookoła Zbigniew.
3) Jestem blondynka, ale w słońcu wyglądam jakbym była ruda.
4) Sama robię biżuterię.
5) Wyznaje Rastafaraizm <3
6) Bob Marley jest moim bogiem.
7) Lubie czytać cytaty.
8) Prowadzę pamiętnik.
9) Lubie deszcz.
10) Moja ulubiona zupa to pomidorowa ^^
11) Nie lubie oglądać telewizji.
12) Nie lubie książek z obrazkami.
13) Rok temu przefarbowałam się częściowo na rudo.
14) Pięć lat trenowałam balet.
15) Mój chłopak ma na imię Paweł.
16) Co chwilę trafiam na takie godziny jak 22:22, 13:13, itp.
17) Z chłopakami tańczę tylko wolne tańce obojętnie jaka idzie muzyka.
18) Cięłam się.
19) Próbowałam się zabić.
20) Uwielbiam perfumy Playboya.
21) Jak miałam 8 lat [kilka tygodni przed I Komunią] próbowali mnie zgwałcić.
22) W zeszłym roku hodowałam dwa ptaszniki w terrarium.
23) Zawsze jest mi zimno.
24) Nie umiem tańczyć.
25) Moja grzywka nigdy się nie układa.
Narazie tyle, bo jestem zmęczona. Może jutro coś jeszcze dodam, ale narazie idę spać, bo jutro pobudka o 6 :<
Jestę Smutałkę.

2 komentarze: