sobota, 13 października 2012

001 . trochę o mnie ?

SIEMA LUDZIE .
A więc jestem tu nowa .. nie wiem czy ktoś będzie to wg czytał , no ale ..
W każdym razie założyłam bloga i mam zamiar go prowadzić .
No to może na wstępie coś o mnie ?
Mam 14 lat , chodzę do gimnazjum i od jakiegoś czasu jestem pełnoprawnym gimbusem : )
Tak , tak . Mieszkam w Krk , a do gimbazy chodzę w Skawinie . Mam 30 osób w klasie .
Trochę dużo jak na to , że nie lubię ludzi . Tak . Nie lubie ich . Na co dzień normalnie z nimi przebywam , ale nie mogę być z nimi za dużo bo wariuje . Potrzebuje przynajmniej 3 godzin dziennie w samotności . Tylko ja . Sama , samiusieńka . JA . Me , Myself & I <3
Nie wiem dlaczego tak jest .. choć w sumie to też zależy od osoby , z którą przebywam . Choć z własnej , nieprzymuszonej woli , dłużej przebywam tylko z kilkoma osobami - z moim chłopakiem , przyjacielem i przyjaciółką .
To są praktycznie chyba jedyne osoby , które mnie rozumieją i które kocham .
Nie lubie ludzi jeszcze z kilku powodów .
1. Za dużo mówią . Ja gdybym mogła nie mówiłabym nic przez cały dzień , a niektórzy nawijają w kółko .
2. Kiedyś wyrządzili mi krzywdę . Ale o tym napiszę kiedy indziej .
3. Mam wrażenie , że do nich nie pasuje .. Oni cały czas coś mówią i się śmieją , a ja nie mam potrzeby ciągłego gadania i czasem nie potrafię się uśmiechnąć . Czasem wole być smutna i płakać ..
Nie lubie udawać kogoś kim nie jestem , ale czasem muszę , bo tak łatwiej żyć . Gdybym zawsze była sobą , nikt by mnie nie zauważał , nikt by mnie nie lubił , a ludzie pytaliby mnie ciągle ' co się stało ? ' , 'może mogę ci jakoś pomóc ? ' z udawaną troską w głosie . Tak . Ludzie są dziwni .
Ale ok już nie zamulam .
Ja .

Jestem brzydka , więc nie pokaże twarzy . Muszą wam wystarczyć moje plecy .

2 komentarze:

  1. Jedna z najładniejszych dziewczyn w klasie mówi, że jest brzydka... ahhh ta młodzież :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieprawda .. nie jestem ładna . I'm Królowa Pasztetóffff <3

      Usuń