wtorek, 16 października 2012

008. #50FaktsAboutMe

SIEMA LUDZIE .
No to teraz trochę pozamulamy  okazji, że mi się nudzi ;___;
Będzie 50 faktów o mnie, aby każdy kto chce zabłysnąć wiedzą mógł to zrobić albowiem kiedyś będę sławna xdd
1) Mam na imię Oliwia.
2) Mam prawie 14 lat.
3) Mieszkam w Krk.
4) Do szkoły chodzę w Skawinie.
5) Nie znam swojego ojca.
6) Moje włosy pachną czekoladą.
7) Jestem brzydka .__.
8) Nienawidzę pić czegokolwiek, nawet wody czy soku.
9) Mieszkam z babcią.
10) Mam niewiadomo ile przybranego rodzeństwa [wszystkich nie znam].
11) Mam 163cm wzrostu.
12) Ważę 40kg.
13) Mam rudego Cocker Spanielka, który ma 7 lat i jest najważniejszym członkiem mojej rodziny.
14) Jak miałam 4 lub 5 lat po raz pierwszy uciekłam z domu.
15) Mój pokój ma beznadziejnie fioletowe ściany ;__;
16) Jestem Belieberką.
17) Mam loki, których nie da się ogarnąć.
18) Jak dotąd miałam dwóch chłopaków - jednego byłego i z jednym jestem obecnie.
19) Kocham czekoladę <3
20) Jak byłam mała uwielbiałam wybiegać na skrzyżowanie.
21) Lubie być sama.
22) Nie potrafię żyć bez muzyki.
23) Na drugie imię mam Natalia.
24) Nie pije.
25) Nie pale.
26) Nie ćpie/ćpam xdd
27) Czasem mam skojarzenia.
28) Kocham się przytulać.
29) Nie lubie mówić.
30) Nie maluje się.
31) Nie tańczę z chłopakami szybkich tańców, tylko wolne.
32) Moja szczęśliwa liczba to 13.
33) Moja szczęśliwa cyfra to 7.
34) Urodziłam się o 22:25.
35) Jestem najstarsza z mojego rodzeństwa [z tego ,które znam].
36) Gram na gitarze.
37) Moje ulubione pomieszczenie w domu, w którym spędzam najwięcej czasu w ciągu dnia to łazienka.
38) Lubie płakać.
39) Z moim pierwszym chłopakiem chodziłam 10 miesięcy.
40) Mój ojciec nazywa się Konrad.
41) Mój ulubiony kolor to zielony - kolor nadziei oraz czarny, choć to nie kolor.
42) Miałam 6 podejść do napisania książki.
43) Nienawidzę wf.
44) Wolę mówić po angielsku niż po polsku.
45) Część mojej rodziny mieszka w Niemczech w Koblenz.
46) Lubie smutne piosenki i historie.
47) Rok temu byłam chora na zapalenie płuc i dwa miesiące nie chodziłam do szkoły.
48) Mieszkam w bloku.
49) Mam brązowe oczy.
50) Nienawidzę wstawać rano do szkoły >.<
Heheszky ale zamulaaam. Dobra to kończę tego posta, bo pomrzecie z nudów : 3

https://twitter.com/pyszaszcie

2 komentarze:

  1. Nie zamulasz, lubie dowiadywać się o tobie nowych rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamulasz ani trochę...dodaj jeszcze trochę faktów...proszę :)

    OdpowiedzUsuń