niedziela, 14 października 2012

004. Zamulam -,-

SIEMA LUDZIE .
Nikt pewnie nie będzie czytał tego bloga, no ale ..
Na fejsbuczka wprowadzili emoty w komentarzach. Jezu, jak mnie to denerwuuujeee ! >.<
Dziś niedziela. NIEDZIELA DZIEŃ CWELA.
Będę miała brata. Czwartego. ;c ludzie są głupi. Po co mojej mamie następne bachory jak nie ma na to ani siły, ani cierpliwości ani kasy?! Masakraa..
Dobra, ale to już inny świat. Wróćmy do mojego.
'Mówisz, że kochasz deszcz, ale chowasz się pod parasolem gdy pada. Mówisz, że kochasz słońce, ale szukasz cienia by skryć się w nim gdy świeci. Mówisz, że kochasz wiatr, ale zamykasz okno gdy wieje. Dlatego się boje gdy mówisz, że mnie kochasz' ~ Bob Marley <3
Bob Marley moim bogiem. Mam dwóch bogów xdd 

ZA SIEDMIOMA GÓRAMI, ZA SIEDMIOMA LASAMI, ZA SIEDMIOMA RZEKAMI, ŻYŁA SOBIE KSIĘŻNICZKA...'JAK JA WSZĘDZIE MAM DALEKO!' POWIEDZIAŁA, RZUCAJĄC KORONĄ. 
Breheheheh .. Grunt to dobre położenie zamku. 
Dobra już nie zamulam >.<
https://twitter.com/pyszaszcie <---- wchodzić i dawać follow ! ;)

2 komentarze:

  1. Nie zamulasz :) witaj w klubie- też mam 4 braci, masakra :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wszystko przyrodnie + siostra, ale mam o tyle dobrze, że z nimi nie mieszkam :)

      Usuń