sobota, 27 października 2012

019. Sny.

SIEMA LUDZIE.
Od jakiegoś czasu mam dziwne sny. Takie jakby połączone, np. jednego dnia śni mi się, że pani od majcy zapowiada test, drugiego dnia śni mi się, że uczę się do tego testu, a trzeciego dnia śni mi się, że go pisze ;__; oprócz tego te sny są tak realne, że aż za bardzo.. Wreszcie ogarnęłam co to jest. To są świadome sny.
Quotes Wikipedia:
Świadomy sen (ang. Lucid Dream, w skrócie LD) – sen, w którym śniący zdaje sobie sprawę, że śni. Dlatego klarowność myślenia, dostęp do wspomnień z jawy oraz świadomy wpływ na treść snu mogą być kontrolowane...
Osoby doświadczające świadomych snów opowiadają o niezwykłej realności doznań, czasem wręcz stwierdzają, że Osoby doświadczające świadomych snów opowiadają o niezwykłej realności doznań, czasem wręcz stwierdzają, że rzeczywistość senna wygląda na bardziej rzeczywistą niż ta prawdziwa. Niektórzy mówią, że byli w innych pełnoprawnych światach. Część ludzi w świadomym śnieniu mogą rozwijać twórcze zdolności, albo, mając dostęp do nieświadomego, otrzymują nieprawdopodobną wiedzę o własnym umyśle. Niektórzy mówią, że byli w innych pełnoprawnych światach. Część ludzi w świadomym śnieniu mogą rozwijać twórcze zdolności, albo, mając dostęp do nieświadomego, otrzymują nieprawdopodobną wiedzę o własnym umyśle.
TO WSZYSTKO SIĘ ZGADZA .
Nieraz śnią mi się odpowiedzi na jakieś pytania, które mnie dręczą czy coś, np. nie wiem w co się ubrać i śni mi się co mam ubrać .__. Albo czuje przez sen ciepło, zimno, smaki, zapachy, słyszę własne myśli i mogę decydować co robić..
To zaczyna być nienormalne.. Paranormal Activity ? Trzy razy nie, dziękujemy.
Chociaż w sumie to ma też dobre strony.. Heheheheheszky. Kontroluje co robię we śnie, więc mogę robić co chce i nie muszę się obawiać konsekwencji.. Chociaż może jednak nie. Bo to jest tak trochę jak życie w równoległym świecie. Tam żyje nocami, a tu dniami. Czyli jeśli tam zrobię coś co zawsze chciałam zrobić tu to i tak będzie głupio.. Szkoda. Wielka szkoda. Byłoby fajnie.. A jeszcze fajniej by było jakby to całe paranormal activity zniknęło. I te lampy, które gasną jak obok nich przechodzę też .__.
Ale dzięki tym snom znałam pytania do testu z chemii.. Nie jest źle. Wczoraj ryzykowałam i zrobiłam coś co tutaj miałoby dość duże konsekwencje, a dziś boję się iść spać...co jeśli będzie bydło i mój chłopak ze mną zerwie w równoległym świecie? Tak, znajdę sobie drugiego i będę mieć dwóch. I tylko ja o tym będę wiedziała.
Ej dobra zaczynam się siebie bać o.O Boże, weź to coś ode mnie, a obiecuje, że będę grzeczna..
Amen.

3 komentarze:

  1. hh, ciekawe sny, a ja cię chyba zamorduj! Znałaś pytania z chemii i mi si powiedziałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo nie wiedziałam czy takie na serio będą ! .__.

      Usuń