wtorek, 23 października 2012

015. trolololo ..

SIEMA LUDZIE.
Zamulam! Zresztą jak zwykle... powinnam się teraz uczyć na jutrzejszy sprawdzian z historii, ale fejsbuk sam się przecież nie sprawdzi ! Ciężko jest być niezastąpionym xD
Od kilku godzin w słuchawkach mam SOAD - Lonely Day, w ustach czekoladę, a w myślach Jego <3
Chyba muszę zmienić piosenkę, przestać jeść i skupić się na nauce.
Hahahahhahahahahahahahhahahhahaahahahahahah, suchar.

Choć muzyka nie jest wszystkim to bez muzyki wszystko byłoby niczym.♫

Zgadzam się sama ze sobą ;3 
Boże, gdyby człowiek nie wynalazł muzyki i czekolady to z pewnością ja bym je wynalazła. Jestem tego pewna...
.....' poucz się mnie! poucz się mnie! poucz się mnie!...'
...bo ja nie potrafię żyć bez muzyki (i czekolady). To takie moje MAŁE uzależnienia (:
...' to ja! historia! poucz się mnie! poucz się mnie!...'
Dużo ludzi hejtuje Biebera, którego piosenki ja osobiście nawet lubie. I w ogóle są jakieś spiny o to, że jedni słuchają...
...'POUCZ SIĘ MNIE DOBRZE CI RADZĘ!...'
... popu , inni metalu, roka, gotyka, reggae <3, hip hopu itp. Nie ogarniam tych spin. Dla mnie nawet szum liści na wietrze jest muzyką. Pralka wiruje, a ja odnajduje w tym rytm. Słucham muzyki, dźwięków- nie gatunków. Nie jestem np. Directionerką, albo... kimś tam (nie znam nazw xd), ale nie hejtuje. No chyba, że ktoś chce mi za to dać czekoladę to co innego ^^ problem?
...'IDŹ SIĘ UCZYĆ BO DOSTANIESZ PAŁE NA SPRAWDZIANIE I ZNOWU BĘDZIE BYDŁO!..'
Dobra idę, bo historia bydło robi -,-
AMEN.

1 komentarz:

  1. też się muszę uczyć...ciągle !!! nie wiem, czy już to mówiłam, ale uwielbiam twojego bloga !!!

    OdpowiedzUsuń