piątek, 26 października 2012

017. Życie.

- Jaką masz wadę wzroku ?
'Nie potrafię zobaczyć komu mogę zaufać, kto ma wobec mnie dobre a kto złe zamiary. Moje oczy nie widzą od razu różnicy między dobrymi i złymi ludźmi. Moje oczy patrzą na wszystkich ludzi z miłością i szacunkiem. Dość często nie potrafią utrzymać łez...'
- Żadną.

SIEMA LUDZIE.
Dodałam wam baajkee ^.^ Tak, jarajcie się. Ale life is brutal, bo to nie ja ją pisałam. Niestety. Ale możecie myśleć, że ja. Nie obraże się. Serio.
No u mnie po staremu..
"NAWET ANIOŁY ULEGAJĄ POKUSOM"
Ciekawe, ciekawe..
Moja ulubiona gra? 20 pytań, albowiem dzieci lubią zadawać pytania. Dzisiaj była poprawa sprawdzianu.. Babka gadała coś o kiełbasie a cała klasa miała polew, ale to szczegół.
Smutno mi. Znów czuje, że zaraz się rozpadne, a nie ma mnie kto przytulić. Zawsze tak jest. Always the same. :c zaraz zwariuje ... Omnomnom ..

http://www.youtube.com/watch?v=a2RA0vsZXf8&feature=youtube_gdata_player

Od 1:10 do 1:15 <3
Kochaam *__*
Zajawka ?

2 komentarze: