czwartek, 18 października 2012

011. Dyskoteka <3

SIEMA LUDZIE.
Byłam dziś na dyskotece w szkole. Heheszky : D
Fajnie było nawet, ale trochę za głośna muzyka. Już pod kościołem było wszystko słychać. Stwierdzam, że nie umiem tańczyć. No, ale bywa. Zamulałam trochę. Jak zwykle zresztą xdd Przez całą dyskotekę poprosił mnie tylko Rumun a jak ten gość od muzyki, powiedział, że koniec i to ostatnia piosenka to trzech naraz podeszło .___.
Skuter, Rumun i jakiś licealista. Pierwszy raz gościa na oczy widzę xD no i jak zwykle odmówiłam to mnie wyciągali, za ręce brali, i wg. Szczerze? Strasznie chciałam zatańczyć ze Skuterem, ale się nie zdecydowałam.
Po dyskotece jeszcze chwilę siedziałam przed szkołą no to położyłam się na chodniku i patrzyłam w gwiazdy <3 i przyszedł Skuter :)
Jeszcze chwilę ze mną siedział, a potem zapiął mi bluze, ubrał mi kaptur mówiąc, że mam się zapiąć, bo będę chora- oczywiście się sprzeczałam- no a potem poszedł. Po dwóch minutach wrócił i czekał ze mną, aż przyjedzie mama Olki :)
Chyba poknociłam trochę kolejność, ale to co najważniejsze przekazałam hehehe xD
Fajnie było. Chce jeszcze <3

5 komentarzy: