wtorek, 16 października 2012

007. Nadzieja <3

SIEMA LUDZIE .
Dzisiaj jakoś tak sama od siebie zaczęłam się zastanawiać jakie imię sobie dam na bierzmowanie.. Wiem, że mam jeszcze trzy lata, ale to trudna decyzja, więc lepiej już zacząć..
Chciałabym jakieś w miarę oryginalne imię, które by mi się podobało i z którym bym się utożsamiała. Podobają mi się imiona Hanny Montany xdd
Destiny Hope Cyrus .. Co prawda potem je zmieniła no ale.. Stwierdziłam, że dam sobie na imię Nadzieja *o*
Nadzieja zawsze jest ze mną i to ona w dużej mierze daje mi siłę, aby żyć i mimo przeciwności losu nadal dążyć do celu. Nadzieja zawsze umiera ostatnia.. To szczera prawda. Uważam, że nadzieja jest w życiu prawie tak ważna jak miłość. Choć miłość ważniejsza :)
Nie wiem, może zwariowałam, że już teraz wybieram imię, ale to naprawdę mi się podoba i od razu mnie urzekło <3

2 komentarze:

  1. Człowieku ja się przez dwa miesiące głowiłam nad imieniem Kasia, a ty sobie po paru minutach wymyśliłaś... a z resztą nieważne :P

    OdpowiedzUsuń