wtorek, 30 października 2012

022. Odcięli mi skrzydła, bo nie mieściły się do trumny.

SIEMA LUDZIE.
Po pierwsze :
W lepszej jakości: http://www.youtube.com/watch?v=ocDlOD1Hw9k :)
Od 2:17 do 2:44 . Moja ulubiona scena : 2:37/8
Ogólnie u mnie po staremu.. dołek :c D. wrócił, ale się nie odzywa narazie..
Jutro wf. Masakra >.<
Będzie trzeba zakryć sznyty.. ja mam w miarę łatwo, ale Zajnowa ... ciężko będzie. Zwłaszcza jak bd stanie na rękach .__. forever alone .
Taa.. właśnie.. dzisiaj sb kupiłam nowe butyy <3 jestem w nich jakieś 8 cm wyższa, więc sory Skuter, ale nici z lekcji pokory ;3
Muszę się uczyć ;__;
Ale mi się nie chce...
To macie tu jeszcze filmik:


3 komentarze:

  1. Też mam dołka... :( To ktoś z klasy się tnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahahah.... To sięjeszcze okaże iksde :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołka niestety też go mam :) Ania wiele ludzi się tnie wokół nas a my o tym nie wiemy :(

    OdpowiedzUsuń