sobota, 20 października 2012

013. Lonely Day <3

SIEMA LUDZIE.
Hmm.. Dziś w sumie nie robiłam nic szczególnego. Myślałam dużo. I słuchałam muzyki <3
RWIJMY CHWASTA BOŚMY RASTA
Stwierdzam, że życie jest dziwne. A raczej jego sens, albowiem żyjesz tylko przez tą osobę dla której mógłbyś umrzeć. Jedyną osobą jaka może Cię pocieszyć, jest ta przez którą płaczesz. Paradoks życia.
Życie nie bajka, Polska nie Jamajka.
Mój pies jest kochany <3
Dziś założyłam słuchawki i położyłam się na podłodze, a chwilę później stanął nade mną z poduszką w pyskuu. Moja mordka <3
Czasem zwierzęta zachowują się bardziej po ludzku niż ludzie. Zwierzęta jak kochają, to kochają naprawdę. Jak nienawidzą, to nienawidzą naprawdę. Jeśli się cieszą, to cieszą się szczerze. Ludzie mają ogromną władze i nie zdają sobie z tego sprawy. Potrafią mówić, a słowa to jedna z najsilniejszych broni. Potrafią zranić, doprowadzić do płaczu, złamać serce, a nawet zabić. Zwłaszcza te najważniejsze, gdy są fałszywe. To boli..
A to : 웃 + 유=♡ , nie ma sensu jeśli jedna osoba udaje.
Nie ważne w jakiego boga się wierzy. Najważniejsza jest religia miłości. Jeśli kochasz i postępujesz według swojego serca, a nie rządzy władzy, itp. to zawsze postępujesz dobrze. Takie jest moje zdanie. Możesz być niewierzącym, możesz wierzyć w 96337973389 bogów, ale jeśli będziesz kochać to i tak niebo będzie Twoje. AMEN.

1 komentarz: