wtorek, 27 listopada 2012

045. mam w domu majeranek, więc wiem co to zioło, dziwko.

SIEEMA < 3
Macie tu mnie, bo dawno nie było :
jak widzicie zmieniłam tło na blogu. tak. zapytacie z jakiej okazji. 
a z takiej, że albowiem iż jestę singlę i mogęłę świrować. a poza tym czas coś zmienić w swoim życiu, więc zaczęłam od tła i trzeciego kolczyka XD
nie pytajcie co brałam .
mam wybór. mogę siedzieć i płakać, albo wstać, powiedzieć sobie, że będzie dobrze i uwierzyć w to z całych sił i zacząć działać.. chyba wstanę. jeśli dam radę. bo w końcu niedługo koniec świata.
a tak w sumie .. gdyby naprawdę miał być koniec świata ciekawe ile osób by mi wyznało miłość .. XD #mojerozkminy h3h3h3 
BŁOGOSŁAWIENI, KTÓRZY TO CZYTAJĄ, ALBOWIEM ONI ŻYCIOWE ZASADY POZNAJĄ.
1. nigdy nie przywiązuj się do: rzeczy, miejsc i ludzi.
2. ufaj tylko sobie.
3. nigdy nie narzekaj, że masz pod górkę skoro zdecydowałeś, że idziesz na szczyt.
4. pamiętaj, że miłość to tylko reakcja chemiczna zachodząca w mózgu pod wpływem zwiększonej ilości fenyloetyloaminy .
5. idź na żywioł : próbuj kochać, żyć i głośno się śmiać mimo wszystko.
6. życie jest jak puzzle, nie układaj na siłę niektórych rzeczy tam gdzie nie pasują.
7. stosuj technologię środkowego palca.
8. zamieniaj marzenia we wspomnienia
9. idiotów pokonuj sarkazmem.
10. wybierz mężczyznę, który będzie niszczył tw szminkę, a nie tusz do rzęs.
BŁOGOSŁAWIENI, KTÓRZY TO CZYTAJĄ, ALBOWIEM ONI ŻYCIOWE PRAWDY POZNAJĄ.
1. NAJEBANY CZŁOWIEK TO SZCZĘŚLIWSZY CZŁOWIEK!
2. życie jest piękne tylko los chujowy.
3. najtrudniejsza jest walka z własnymi urojeniami, bo nie widać przeciwników.
4. czekolada nie pyta. czekolada rozumie.
5. cisza jest trucizną zmuszającą do przemyśleń .
6. są minuty, w których można przeżyć więcej niż przez całe lata.
7. najbardziej boli kiedy idziesz w te same miejsca bez tych samych ludzi.
8. najgorszym więzieniem jest przeszłość .
9. pozbierać się jest milion razy trudniej niż rozsypać .
10. ludzie nie rodzą się bez serca. to inni odbierają im je kawałek po kawałku .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz