piątek, 2 listopada 2012

029. Everybody hurts .

Tłumaczenie:
Nie wiem, nie wiem czy mogę to zrobić na własną rękę
Dlaczego musisz ode mnie odejść
Wydaje się, że tracę coś głęboko wewnątrz mnie
Zaczekaj, zaczekaj na mnie
Teraz rozumiem
Teraz rozumiem
Każdy czasem rani
W porządku jest się bać
Każdy rani
Każdy krzyczy
Każdy tak się czuje
I jest to w porządku
La la la la la…
Jest dobrze
Czuję, że nic już nie ma znaczenia
Gdy Cię nie ma,
Nie mogę oddychać
I wiem, że nigdy nie chciałeś sprawić, abym się tak czuła
To nie może się dziać
Teraz rozumiem (Teraz rozumiem)
Teraz rozumiem
Każdy czasem rani
W porządku jest się bać
Każdy rani , każdy krzyczy
Każdy tak się czuje
I jest to w porządku
La la la la la…
Jest dobrze
La la la la la…
Tak wiele pytań, tak wiele w mojej głowie
Tak wielu odpowiedzi nie mogę znaleźć
Chciałabym móc cofnąć czas
Zastanawiam się dlaczego…
Każdy czasem rani
Każdy czasem rani
Każdy czasem rani
W porządku jest się bać
Każdy rani
Każdy krzyczy
Każdy tak się czuje
I jest to w porządku
La la la la la…
Jest dobrze
La la la la la…
Jest dobrze
Każdy czasem rani
Tak wszyscy czujemy ból
Każdy tak się czuje
Ale będzie dobrze
Czy ktoś może zabrać mnie do lepszego miejsca
Każdy tak się czuje
Jest dobrze
La la la la la…
Jest dobrze
La la la la la…
Jest dobrze
La la la la la…
Jest dobrze
La la la la la…
Jest dobrze
Siema ludzie .. <'3
Tak, wszyscy ranią . Nawet jeśli o tym nie wiedzą tak do końca lub nie są tego świadomi .. Myślą, że robią dobrze . Albo wgl nie myślą - to bardziej prawdopodobne .. No cóż . Ja już nie wytrzymuje .. Rozpieprza mnie od środka .. Moje życie się wali, a ja nie mogę nic zrobić tylko patrzeć . Tak nie powinno być :c
Powinnam móc wziąć swoje życie w swoje ręce i iść do przodu .. Ale nie potrafię . Wiedziałam co robię oddając swoje życie w jego ręce .. A teraz jestem martwa . Martwa . Moja dusza już nie żyje .. Ta niepewność jest najgorsza z tego wszystkiego .. Niestety . Nie wiem na czym stoję .. Prawdopodobnie na ziemi , ale to już nie ma dla mnie znaczenia, bo czuje jak z każdą chwilą grunt usuwa mi się spod nóg .. Powoli przestaje mieć czym oddychać . Dotąd On był moim powietrzem . Teraz kiedy go zabrakło nie mam czym oddychać . Tlen nie jest wystarczający ... Już nic nie jest wystarczające. Do tego jeszcze Ktoś mnie rani. Prawie każdą wiadomością, a ja nie mogę przestać pisać z tą osobą. Prawie każda wiadomość sprawia mi ból, którego nie potrafię się pozbyć.. Ktoś nie zdaje sobie sprawy z tego co robi.. Myślę, że gdyby Ktoś wiedział, nie robiłby tego.. :c
No więc podsumowując ..
PRZEPRASZAM ZA ŻYCIE .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz