sobota, 24 listopada 2012

042. Gdybyś był gumą to bym cię żuła.

gwałcę replay < 33

SIEMA LUDZISKA.
Zamulam jak zwykle w sobote ..
Do 15 w piżamie i jest fajnie < 3 
- Co ty tak tym pilniczkiem popierdzielasz ?
- Czochram sobie pandziorki ;__;
I ogólnie jakoś tak leci .. 
Za oknem już ciemno jest, mgła przez cały dzień była, no ale.. Jutro na Przed Świtem z Julką < 3 tak, jaram się. Czekałam na to rok. Na ścianie mam wielki kalendarz a w nim zaznaczoną premierę pierwszej i drugiej części. I nareszcie druga ! *-* 
Boże, Boże, Bożenko odbija mi totalnie .. jakaś masakra .Naćpałam się zapachem Dustana. Zadziała chwilę, a potem znowu będę ryczeć. Takie życie .. 
Omnomnomnom < 3 
Mam dużo świetnych zdjęć, więc mogłabym wam zaspamować ..
Nie no, ale tak serio. Dają nam za dużo zadania domowego. No weźcie sie ogarnijcie ..
' nigdy nie lubiłam nauczycieli. zastanawiam się czasem czy oni są ludźmi.' - tekst mojej babci xD
a może by tak inaczej podejść do nauczycieli .. ?
- Sprawdziła pani sprawdziany ?
- Nie, mam też innych uczniów.
- Dlaczego nie odrobiłeś zadania?
- Bitch please, mam też innych nauczycieli \m/
Okeeej ...





1 komentarz: