piątek, 23 listopada 2012

041. Źle ..

Dziś dowiedziałam się, że jestem chora. Mam anoreksje. Od dziecka mówili mi, że jestem chuda, ale bez przesady..

poniżej 15 - wyniszczenie
15,0 - 17,4 - wychudzenie
17,5 - 19,4 - niedowaga
19,5 - 24,9 - waga prawidłowa
25,0 - 29,9 - nadwagę
30,0 - 34,9 - I stopień otyłości
35,0 - 39,9 - II stopień otyłości
40,0 i więcej - otyłość kliniczna - dane z jednej ze stron internetowych.

Ja mam BMI 14,5. To nie jest normalne. 16 kg niedowagi. Jak tak dalej pójdzie może mnie tu zabraknąć ( oczywiście, że mam na myśli odłączenie internetu.. ). Wiedziałam, że to nie jest normalne, że mogę się objąć dłońmi wokół brzucha, policzyć sb dokładnie wszystkie żebra, ani to, że jak się mnie dotknie to to boli.. To, że mój nadgarstek ma zaledwie 8 cm w obwodzie też wiem od dawna.. Ale nie wiedziałam, że to takie poważne. Do tego mam początki bulimii. Boję się. Naprawdę się boje ..
Może dlatego nie mam siły na nic ? To by pasowało .. Teraz jeszcze się okaże że mam anemie to już wgl ;C
BOJĘ SIĘ.
Przepraszam za życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz