poniedziałek, 6 maja 2013

082. odejście ze świata żywych



Rzeczy się zmieniają
Brzmi to dziwnie
I muszę to ogarnąć
Ty masz swoje życie
Ja swoje
Ale jesteś wszystkim, na czym mi zależy
Wczoraj śmialiśmy się
Dzisiaj stoję tu, pytając
Gdzie odszedł cały ten czas..
Jakimś sposobem zostałem sam...
Dojrzewam i starzeję się
Nie chce wierzyć że to już koniec

refren:
Nie mów 'żegnaj'
Bo nie chcę usłyszeć tych słów dzisiejszej nocy
Może to nie koniec ciebie i mnie
I choć oboje mamy świadomość,
Że ten czas nadejdzie również i dla nas
Dziś wieczorem nie mów nic
Jeśli zamierzasz powiedzieć 'żegnaj'

Czy pamiętasz
Jak w grudniu
Przyrzekaliśmy, ze nigdy się nie zmienimy
Mimo, że odchodzisz
Te nasze uczucia
Na zawsze pozostaną takie same?
Chciałabym, byśmy się śmiali
A zamiast tego stoję tu, pytając
Czy musimy to teraz skończyć?
Czy możemy sprawić, by trwało?

Oboje wiemy co powiemy, ale nie dzisiaj
Bo nie chce odchodzić w ten sposób


refren: 
Nie mów 'żegnaj'
Bo nie chcę usłyszeć tych słów dzisiejszej nocy
Może to nie koniec ciebie i mnie
I choć oboje mamy świadomość,
Że ten czas nadejdzie również i dla nas
Dziś wieczorem nie mów nic
Jeśli zamierzasz powiedzieć 'żegnaj'

przejście:
I jeśli to koniec
To boli, ale daje ci moje słowo
Mam nadzieję, że zawsze będziesz 
Szczęśliwy jak my byliśmy
Szczęśliwy jak my byliśmy

refren:
Nie mów 'żegnaj'
Bo nie chcę usłyszeć tych słów dzisiejszej nocy
Może to nie koniec ciebie i mnie
I choć oboje mamy świadomość,
Że ten czas nadejdzie również i dla nas
Dziś wieczorem nie mów nic
Jeśli zamierzasz powiedzieć 'żegnaj'

altro:
Wczoraj śmialiśmy się (jeśli zamierzasz powiedzieć 'do widzenia')
Dzisiaj stoję tu i pytam (jeśli zamierzasz powiedzieć 'do widzenia')
I choć oboje mamy świadomość,
Że ten czas nadejdzie również i dla nas
Dziś wieczorem nie mów nic
Jeśli zamierzasz powiedzieć 'żegnaj'....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz