wtorek, 25 grudnia 2012

062. W snach przeważnie widzimy tych, których już nie ma.

Zamiast 'lekcja' - Twoje imię. Data zawsze ta sama - nasze rozstanie. W temacie krótkie 'Wróć' i tak co 45 min. To już 3 korektor w tym roku, wiesz?
Cześć.


"Przeżyjesz, będziesz miała mnóstwo dzieciaków, będziesz patrzeć, jak dorastają. Umrzesz jako stara babcia we własnym ciepłym łóżku. Nie tutaj, nie tej nocy. Rozumiesz mnie? Wygrana tego biletu dała mi najlepszą rzecz, jaką mogłem spotkać ciebie. Jestem wdzięczy za to losowi. Musisz zrobić dla mnie przysługę. Obiecaj mi, że przeżyjesz. Że nie poddasz się, bez względu na to, co się zdarzy, nie ważne jak 
beznadziejna sytuacja. Chociażby nie było już nadziei. Obiecaj mi, Rose."






-------------------------------------------
WishesOf2013
OO1. Nie dam się.
OO2. Będę jeszcze bardziej zawzięta.
OO3. Zacznę żyć, a nie tylko egzystować.
OO4. Poznam ludzi, którzy pokochają mnie za osobowość i zaakceptują moje odchyły.
OO5. Pokażę prawdziwą siebie ..
OO6. Będę sobą, nie będę udawać kogoś innego. Nie chce, żeby ktoś zmieniał moje zachowanie.
OO7. Nauczę się podnosić tyłek z łóżka wcześniej, niż na ostatnią chwilę.
OO8. Zmienie swoje podejście do różnych spraw.
OO9. Postaram się zrozumieć fizykę i matematykę.
O1O. Znajdę coś | nie kogoś | co będzie mnie mega motywowało .
O11. Spiszę na kartkę rzeczy, które chce osiągnąć w życiu.
O12. Po wszystkim co zrobię będę sobie mówić ' było warto ' lub ' nie żałuj '.
O13. Przestanę zadawać sobie ból i zagłuszać uczucia wewnątrz mnie.
O14. Nauczę się mówić 'nie'.
O15. Zadbam o siebie, a nie o innych.
O16. Będę żyła tak, żeby nazwać każdy dzień moim ulubionym.
O17. Nie będę pozwalała ludziom wyżywać się na mnie.
O18. Zacznę żyć jakby jutra miało nie być.
O19. Zmienię swój punkt patrzenia na świat.
O20. Porozmawiam z mamą i spotkam się z Oskarem. 

Takie tam 20 pierwszych postanowień noworocznych .. jest ich duuużo więcej, ale nie będę tu zamulać .. Tak sobie myślę, że fajnie by było być czyimś postanowieniem noworocznym.. h3h3
Już kilka razy analizowałam ten kończący się rok i dochodzę do wniosku, że był on najlepszy. Spełniło się tak wiele moich marzeń. Każda gorsza chwila została mi później wynagrodzona. Cały ten rok świetnie ukazuje jak rodziło się szczęście i miłość, jak z samego dna podniosłam się i brnęłam ku górze. Ten rok to taki początek mojego życiowego sukcesu. A przynajmniej początek tego roku, bo jak to zwykle bywa, końcówka nie jest zbyt piękna. W końcu w życiu nie ma happy endów. Czas sprawić, żeby nadchodzący 2O13 był lepszy od tego roku.. Choć to będzie trudne. Trudne, bo brakuje sił, motywacji i wsparcia.. no, ale .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz