czwartek, 20 grudnia 2012

058. #1DayTillTheWorldEnd

ŁOOOOO LUUUDZIEEE !
JUTRO KONIEC ŚWIATAAAA !
AAAAA WSZYSCY UUMRZEEEEMYY !
FAJNIE .
----------------------------------------------------------------------
Mam takie schizy, że leżąc wieczorami na łóżku, w pustym pokoju zaczynam myśleć czy ktoś mnie jeszcze potrzebuje, czy komuś gdzieś tam w najmniejszym zakamarku serca choć trochę na mnie zależy. Czasami ot tak po prostu, po moich policzkach spływają łzy, to weszło mi już w nawyk, bo wracam do wspomnień, bo myślę o tym co bolało mnie najbardziej, kto zadał mi ból, a kogo ja skrzywdziłam. Czasami wydaje mi się że nie mam dla kogo istnieć. Myślę, kim jestem w tym swoim " życiu " którego scenariusza nigdy nie zrozumiem. To bezsensowne, ale myślę o tym, wiedząc że nie uzyskam żadnej odpowiedzi, bo sama sobie odpowiedzieć nie umiem, a nie ma drugiej osoby która miała by odwagę powiedzieć mi nawet najgorszą prawdę. zimno. smutno. pachnie samotnością.
Lubię spać. To tak jakby być martwym na kilka godzin.
Ten brak osoby z którą możesz pogadać o wszystkim, brak kogokolwiek. To uczucia, gdy nudzi Ci się piosenka za którą tak szalałaś, uczucie gdy wracasz to domu i kompletnie nikt Cię nie wita. Brak słuchania kogokolwiek, nawet gdy czujesz się samotnie. Dzień w którym nie smakuje Ci czekolada.I to gdy wkładasz słuchawki do uszu i puszczasz mega zamulające piosenkę kompletnie nie wiedząc dlaczego, przecież jest okej.. podobno. Codzienna monotonia. To samo udajesz. Do momentu gdy zaczynasz udawać przed sobą.Próbujesz dla swojego dobra , okłamywać kogoś, ale i tak robisz to samo z sobą. Znasz to ? Nie, więc nie mów, że znasz mnie ..Najsamotniejsi ludzie są najmilsi , najsmutniejsi najwięcej się uśmiechają , najbardziej uszkodzeni są najmądrzejsi , więc nie oceniaj ludzi po pozorach .
pizga złem. koniec świata blisko.
taka tam sesja pandy .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz