wtorek, 4 grudnia 2012

051. #17DaysTillTheWorldEnd

JOŁ JOŁ SIEMA ALOHA < 3
Co tam ? :3 Wielkie odliczanie do końca świata trwa! Jeszcze tylko 17 dni!
Macie jakieś postanowienia noworoczne ? Ja mam ..
1. Spróbuje nie popełnić błędów z poprzedniego roku.
2. Spróbuje zapomnieć o wszystkim co było złe i skupić się na tym dobrym.
3. Spróbuje we wszystkim odnajdywać dobre strony.
4 ... Niczego nie spróbuje bo 21 koniec świata ;dd czyli wygląda na to, że Sylwestra trzeba będzie przełożyć na 20 grudnia.. Kocjuch szykuj się ! No i jeszcze po drodze trza by było zaliczyć moje urodziny. No przecież nie umrę jako pechowa 13 , no bez kitu !
HEJ TY. TAK TY, KTÓRY TO CZYTASZ. TAK TY NĘDZNY LUDZIU. ZAPRAWDĘ POWIADAM CI, JESTEŚ DZIWNY.
Taa .. Jestę Wampirę. Do tego lezbijskim. A mój chłopak ( nie mam chłopaka ) jest wilkołakiem . Do tego jego brat jest gejowskim wilkołakiem . KMWTW . I don't want to live on this planet anymore ;___;
Soł gudbaj adios :33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz