sobota, 1 grudnia 2012

047. #20DaysTillTheWorldEnd

SIEMA CZŁOWIEKI.
Dziś 1.12.12, 20 dni do końca świata. Gotowi ? No cóż, ja tak średnio. Zanim umrę mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia .. : ) w sumie ciekawe czy naprawdę będzie koniec świata. W każdym razie jeśli będzie to na 100% będzie można obejrzeć powtórkę na polsacie..
Wczoraj były andrzejki.. Fazersko. Oczywiście nie zrobili nam dyskoteki w szkole, no bo po co ;__; a miało być tak pięknie ....
Nie wiem o czym pisać .. Kolejna notka o mnie? Zanudzicie się. Za dużo majeranku, a no. I to tyle nowego. W ogóle dziwię się, że ktoś czyta to co pisze. To miłe, ale musi wam się serio nudzić. A skoro wam się tak nudzi to macie tu wiadomość:
dfxjirgnxjidnklonbaaz|jesteście|hvdrggcghhu|dziwni|jvdruokdax
No to kto rozszyfruje? ;dd
- masz chłopaka ?
- a no mam, ale on chyba nie ma dziewczyny..
Tak mniej więcej to wygląda ;p mentalnie mam chłopaka i jesteśmy bardzo szczęśliwi tylko, że on o tym nie wie, ale to mały szczegół, który można pominąć prawda ? xoxo
A tak serio to *uwaga wierszyk* w nocy o północy strzelam w księżyc bólem z procy *koniec wierszyka| liczę na brawa* #OnlyMe
Dziś do Kocjucha robić jakiś chory plakat na wf, potem muszę napisać jakiś artykuł o świętach do gazetki szkolnej, a potem jeszcze 36995227922490 innych rzeczy i nareszcie mogę iść znowu spać.. Ło Jezu , już się nie mogę doczekać tego momentu. Ostatnio kocham spać. Dalej mam te dziwne sny, ale teraz dotyczą jednej osoby i są tak cholernie realne, że czuje jakby to się działo na serio .. Takie tam moje małe paranoje <'3
No to loffki kc kc max 100% , buziak pa ; 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz