czwartek, 28 lutego 2013

075. Liebster Award

Siema, siema. 
Mój blog dostał nominację do Liebster Award od Sakhe z http://swiat-innymi-oczami.blogspot.com za co dziękuję :") 
Odpowiedzi na pytania:
1. Co sądzisz o tym blogu ?
Jest ciekawy i fajnie się go czyta. 
2. Miałeś kiedykolwiek świadomy sen ?
Tak, miałam świadome sny w kółko przez kilka miesięcy, potem nagle przestałam mieć. Teraz znów powracają.
3. Jakie są Twoje hobby ?
Moje hobby to głownie oddychanie i myślenie. Nie mam jakiś bardziej skonkretyzowanych zainteresowań. 
4. Twitter czy Facebook ?
TWITTER .
5. Lubisz lamy ?
Nie zastanawiałam się nad tym nigdy, ale podoba mi się, że jak kogoś nie lubią to po prostu na niego plują i mają wszystko gdzieś.
6. Jakich masz idoli ?
Jestem belieberką, tj. Justin Bieber, oraz Birdy i Kamil Bednarek <3
7. Ulubiony kolor ?
Zielony - kolor nadziei .
8. Ulubiona potrawa ?
Nie mam. Lubię dość dużo rzeczy, ale ogólnie nie lubię jeść.
9. Zbierasz kapsle ?
Nie, ale zbieram zakrętki od Tymbarka : ))
10. Jesteś szczęśliwa ?
Nie .
11. Jaki masz cel w życiu ?
Jeszcze go nie odkryłam .

Moi nominowani :

Mam 6 nominowanych i musicie się z tym pogodzić.

Pytania :
1. Ulubiona piosenka ?
2. Wyobraź sobie, że każdy ma możliwość zabicia jednej osoby. Myślisz, że byś przeżył ?
3. Jesteś hejterem ?
4. Zbierasz znaczki ?
5. Wolisz Coca - Colę czy Pepsi ?
6. Masz rodzeństwo ?
7. Jakiej używasz przeglądarki ?
8. Dlaczego założyłeś bloga ?
9. Ulubiony aktor ?
10. Jaki masz kolor szczoteczki do zębów ?
11. Lubisz szkołę ?

Bez odbioru.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz